KÖANMÄLAN

Välkommen till Nynäshamns Gymnastikförening!

För att anmäla dig/ditt barn och bli registrerad i kön ber vi dig fylla i formuläret nedan.

Vid varje terminstart tar vi in nya deltagare i den mån det finns lediga platser i våra grupper.
Till några av grupperna kan vi i mån av plats ta in nya deltagare hela terminen.

Antalet grupper i respespektive ålder varierar från år till år och det beror på hur tiderna fördelas i de olika hallarna samt hur många ledare vi har. Därför kan det vara svårt att svara på hur lång tid det tar innan man får en plats i en grupp.
Beroende på grupp och termin så kan det ibland ta upp till ett år att få en plats.

Är det så att ni har tidigare erfarenhet av gymnastik eller parkour, tex att ni gått i en annan förening, får ni gärna maila oss till info@nynashamnsgf.se efter att ni gjort er anmälan till kön.

Tack för din anmälan!

Med vänliga hälsningar
Nynäshamns Gymnastikförening

Vid eventuella frågor maila oss på info@nynashamnsgf.se
Steg 1 av 3 - Fyll i formuläret
Personuppgifter *
Godkännande
Genom att anmäla er till Nynäshamns Gymnastikförening godkänner ni att vi behandlar era personuppgifter i enlighet med Dataskyddsförordningen (GDPR)
JA
Foto *
Godkännande
Ni godkänner att harmlösa uppgifter som inte skadar eller kränker vare sig individ, grupp eller lag som tex. namn, bild, statistik, etc. publiceras på Nynäshamns Gymnastikförenings officiella hemsida och på föreningens sociala medier
Ja, utan namn
Ledare eller hjälpförälder *
För att kunna ge de bästa förutsättningarna för våra deltagare , behövs det fler ledare.
Föräldrar som ställer upp som ledare får förtur för ett barn per grupp hen är ledare i.

Kan du tänka dig att hjälpa till?

Ja - som Huvudledare (Jag har tidigare erfarenhet och kan starta en ny grupp)
Ja - som Ledare (Jag vill hjälpa till att leda en grupp)
Ja - som Hjälpförälder
Nej
Vilken typ av träning vill ni anmäla er till? *
Varje typ av träning har flera grupper, som tränar lite olika dagar och tider, de är då ålders- och nivåindelade.
Titta gärna under "Grupper" på hemsidan för mer information de olika grupperna
Om ni önskar plats i någon särskild grupp, fyll i era önskemål i rutan "kommentarer" längst ned i formuläret.

Familjegympa (2-4år)
Barngympa (4-5år)
Parkour (6-15år)
Truppgymnastik (6-15år)
Mixgruppen (16+)
Hur mycket vill ni träna? *
Önskar ni att träna vid fler tillfällen i veckan?

Ja, i samma grupp /gren
Ja, i två olika grenar (Trupp & Parkour)
Nej
Om ni fick önska, vart skulle ni träna då?
I dagsläget har Nynäshamns Gymnastikförening bara träning i Nynäshamn och Ösmo tätorter för de yngre och i Nynäshamn för de äldre, men vi tar gärna emot era förslag inför nya grupper och erbjuder er grupper baserat på det här svaret om det är möjligt.
Det går att välja flera av alternativen.
Nynäshamn
Ösmo